Vertrek Nederland - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lisa Weert - WaarBenJij.nu Vertrek Nederland - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lisa Weert - WaarBenJij.nu

Vertrek Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 September 2017 | Spanje, Isla de Gran Canaria

De reis naar Gran Canaria verliep niet geheel vlekkeloos. Ik kwam op tijd aan op het vliegveld ( Schiphol Airport, Amsterdam ). Waar ik na het afgeven van mijn bagage Veerle tegen kwam. Zodra Veerle haar bagage had ingeleverd zijn we met de ouders nog een afscheids- drankje gaan drinken. Dit zorgde ervoor dat we uiteindelijk onze vlucht nog maar net gehaald hadden. We waren namelijk te lang blijven zitten waardoor we tijdens de gate closing pas klaar waren bij de douane. We zijn vervolgens snel naar de gate gelopen waardoor we onze vlucht maar net gehaald hadden.
goed begin van de reis ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

feest

25 September 2017

.

25 September 2017

vrije tijd

25 September 2017

aankomst Gran Canaria

25 September 2017

Vertrek Nederland
Lisa

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 2882

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: